2012年11月1日星期四

L?slatt 64-?ring har f?tt munnkurv av politiet

Jeg vet ikke hva som har skjedd med Sigrid. Jeg Parajumpers skulle ?nske at saken var blitt oppklart f?r jeg slapp ut, sier 64-?ringen til Aftenposten.no. Politiet har gitt 64-?ringen forbud mot ? fortelle noe om saken, slik som hva han selv har fortalt i avh?r og hva han er blitt spurt om. - Hadde du mistanke til 37-?ringen og hvorfor gikk du i s? fall ikke til politiet? - Jeg kan ikke svare p? det, jeg f?r ikke Parajumpers Alaska lov av politiet. N?r denne saken er avgjort, skal du f? et helt annet svar av meg. 64-?ringen er fortsatt er siktet for Parajumpers Gobi drapet p? Sigrid Giskegjerde Schjetne (16), men ble l?slatt fordi politiet mener det ikke lenger er fare for at han kan ?delegge bevis i saken. Den andre siktede i saken, en 37 ?r gammel mann, ?nsker politiet fortsatt ? holde fengslet. - Bevisene mot 64-?ringen er ikke styrket. De er derimot styrket i saken mot 37-?ringen, sa politiadvokat Cecilie Gulnes da hun tirsdag varslet l?slatelsen. Isolert over en m?ned 64-?ringen har sittet isolert over en m?ned av varetektstiden. I intervjuet med Aftenposten.no torsdag ettermiddag forteller han at han ble sterkt preget av dette og blant annet fikk konstant hodepine. - Det var t?ft, men du m? pr?ve ? v?re positiv, ellers g?r det ikke, sier 64-?ringen, som av b?de sine advokater og politier er blitt r?det til ? ikke st? frem med navn og bilde. Han ble p?grepet p? verkstedet sitt 4. september. Ogs? den siktede 37-?ringen ble p?grepet p? verkstedet.

没有评论:

发表评论